غرفه انجمن تغذیه طبیعی آذربایجان شرقی در هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز

در هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز که 29 مهر لغایت 4 آبان ماه 98 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار گردید، انجمن تغذیه طبیعی و گیاهخواری آذربایجان شرقی، با برپایی یک غرفه حضوری فعال داشت.
چقدر پربرکت بود این نمایشگاه، چقدر مردم آگاه به موضوعِ گرمایش جهانی و ارتباط آن با دامداری های صنعتی شده اند و چقدر راحت می توانستیم با مردم رو در رو صحبت کنیم و حرف همدیگر را بفهمیم. همه چیزعالی بود دفترچه های “گیاهخواری ارگانیک وگان” که بین مردم به صورت رایگان پخش می شد به راحتی می توانست قلب انسانها رافتح کند.
اگر بگوییم تمام مسئولین رده بالای استان را با فلسفه گیاهخواری آشنا کردیم و پکیجی از کتاب و سی دی و بروشورها را تقدیم شان کردیم، بزرگ نمایی نکرده ایم. باید بی نهایت شکرگزار خداوند مهربان مان باشیم که این چنین مارا یاری می کنند. قدرت و انرژی و برکت بی نهایت به ما ارزانی می دارند تا به رسالتی که در درونمان گذاشته اند جامعه عمل بپوشانیم.

هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز

لازم به توضیح می دانیم که این بار هم مدیران و مسئولین استانی با حضور گرم شان مشوق ما در ادامه این راه بودند. جناب آقای دکتر پزشکیان نائب رئیس مجلس، دکتر محمدپور، مدیر کل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دکتر دبیری رئیس شواری شهر، مهندس شهین باهر شهردارد تبریز، دکتر برزگر جلالی مدیرکل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز، مهندس نوین شهردار اسبق تبریز، دکتر بهشتی عضو شورای شهر، آقای دکتر حسن زاده مدیر کل اداره سلامت شهرداری تبریز و خانم مهندس صفری مدیر امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تبریز از جمله مهمانانی بودند که از غرفه انجمن بازدید کردند.

هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *