Tabriz Women’s Effort Exhibition, Livelihood Arms 2012

جمعه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۰
نمایشگاه ادواری بانوان تلاش، بازوان معاش تحت پوشش شهرداری و حمایت های نهاد های مردمی در تبریز، فرهنگ سرای آنا برگزار شد. در ابتدا قرار بود که این نمایشگاه از 9 الی 14 اسفند برگزار شود اما به دلیل استقبال بسیار مردم، تا 15 اسفند ادامه یافت.

نمایشگاه سه سالن مجزا داشت که میزبانان آن، هنرمندان صنایع دستی، تغذیه و آشپزی، فرهنگی بودند. در این نمایشگاه کانون انسان پاک، زمین پاک به عنوان غرفه ی فرهنگی حضور داشت که پیرامون موضوع گرمایش جهانی، تغییرات اقلیمی و نقش تغذیه ی سالم گیاهی در کاهش موثر و سریع بحران های زیست محیطی، کتاب ها، بروشورها و فیلم های گوناگون همچون فیلم های مستند دوبله شده را در اختیار بازدید کنندگان قرار می داد.
افراد بسیاری همچون شهردار محترم منطقه 4 تبریز به موضوع غرفه کانون انسان پاک، زمین پاک بسیار علاقه مند شدند و بازدیدکنندگان زیادی تصمیم گرفتند تا به شیوه زندگی زیست پایدار و عاری از ظلم مبتنی بر تغذیه گیاهی روی آورند.

از شهرداری منطقه چهار تبریز و از تمامی کسانی که ما را در این نمایشگاه یاری نمودند، صمیمانه سپاسگزاریم و امیدواریم تا برگزاری هرچه بیشتر چنین همایش ها و نمایشگاه هایی سبب شود تا انسان ها به شیوه اصیل و شریف زندگی که همان تغذیه گیاهی ارگانیک و زندگی همگام با طبیعت است، روی آورند.

This post is also available in: Persian

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *