اولین کتاب آشپزی کاملا وگان با نام غذاهای صلح آمیز وگان” که عاری از هرگونه محصول حیوانی است، با درآمدی گهربار از خانم دکتر زرین آذر به زیر طبع آراسته شده است.

این کتاب در پانصد صفحه به فارسی توسط خانم ها معصومه عطاری، بهاره آرین، رحیمه عزیززاده، آرمینه ستوده، نسرین مرادی نوشته شده و بوسیله انتشارات مهرسمان به چاپ رسیده است.

در ادامه بخشی از درآمد کتاب “غذاهای صلح آمیز وگان” به قلم پر مهر خانم دکتر زرین آذر برایتان قرار داده شده است:

“تنی چند از عزیزانی که صلح و مهربانی و شفقت را در جهان پیشه کرده اند و در اعمال روزمره خود و کل بشر و اثرات آتی آن بر این کره خاکی و همه موجوداتش اندیشه میکنند، گرد هم آمده اند و با عشق و تلاش کتابی شیرین و دلچسب را به ما هدیه کرده اند تا بهانه های آنان که میگویند “نمیدانیم اگر مواد حیوانی مصرف نکنیم، چه باید بخوریم؟” یا “مگر میشود بدون گوشت و مواد حیوانی هم غذا تهیه کرد؟” را پاسخی دهند و راه را برای کسانی که مشتاق برگزیدن تغذیه ای سالم در این برهه زمانی حیاتی از تاریخ بشر هستند، باز نمایند. افتخار نوشتن درآمدی بر این کتاب هم به من سپرده شد.

دکتر زرین آذر شهریور 1399

خلاصه ای از این کتاب شامل درآمد خانم دکتر زرین آذر و فهرست مطالب کتاب را می توانید از لینک زیر دانلود کنید:

کتاب غذاهای صلح آمیز وگان

برای تهیه کتاب “غذاهای صلح آمیز وگان ” لطفا با انجمن تغذیه طبیعی و گیاهخواری آذربایجان شرقی واقع در تبریز ، ولیعصر،توانیرشمالی،مجتمع تجاری گلها ،فروشگاه ارگانیک مهرِوگان با شماره های
۰۴۱۳۳۲۸۷۱۲۸
۰۹۱۴۹۱۱۳۹۸۲
تماس حاصل فرمایید

This post is also available in: English