کتاب تغذیه سالم گیاهی در 21 روز  توسط خانم معصومه عطاری از اعضای انجمن تغذیه طبیعی و گیاهخواری آذربایجان شرقی به رشته تحریر درآمده است.

نسخه انلاین این کتاب را در زیر می توانید به صورت رایگان دانلود کرده و برای اهداف غیرتجاری در اختیار مخاطبان قرار دهید. همچنین نسخه چاپی با تماس با انجمن برایتان ارسال می شود. قیمت پرداختی برای نسخه چاپی کتاب برای کمک به پناهگاه حیوانات پردیس در تبریز هزینه خواهد شد. پناهگاه حیوانات پردیس یک پناهگاه حیوانات در حومهٔ شهر تبریز است که در سال ۱۳۹۰ تأسیس شده و وابسته به انجمن حامی حیوانات تبریز به عنوان یک سازمان مردم‌نهاد است که با همکاریِ شهرداری تبریز، اقدام به جمع‌آوری و نگهداری حیوانات بلاصاحبِ سطح شهر تبریز به خصوص سگ‌ها می‌کند.

تغذیه سالم گیاهی در 21 روز- معصومه عطاری

درآمد

در زیر درآمد این کتاب که توسط سرکار خانم  رحیمه عزیززاده مدیر انجمن تغذیه طبیعی و گیاهخواری آذربایجان شرقی نوشته شده برایتان آورده شده است:

همیشه دنبال یک زندگی متصل با هستی بودم، هرروز جدیدی که می آمد، مرا دعوت میکرد که انتخاب هایی داشته باشم. دوست داشتم با ارزش های لایتناهیِ در وجودم زندگی کنم. دوست داشتم تغییراتی در خودم، پیرامونم، شهرم، کشورم و سیاره ام به وجود بیاورم. شاد میشدم، وقتی که افکار،گفتار وکردارم درهماهنگی با هستی میشد. تماماً در فکر زندگی ای بودم که به درونم به همراه ارزش های معنوی و عرفانیم متصل شوم که این فکر ،خود باعث میشد، باخودم صاف وصادق باشم و خودم را باور داشته باشم. آگاهی در من از زیبائی های بلاشرط طبیعت و عشق خالصانه و بی قید و شرط حیوانات جاری شد که موجب پیوند عمیق من و طبیعت گردید، که به نظرم ورای ارتباط های انسانی است. زمانی که خواستم با عشق حقیقی ام با هستی هم جهت شوم، تا حیطه ی مهربانی خودم را گسترش دهم، اولین گزینه ای که به آن رسیدم تغییر دادن تغذیه ام و اتخاذ سبک زندگی وِگان بود. در این زمان بود که توانستم تمام موجودات عالم را با دیده ی احترام بنگرم. از آن به بعد دیگر هیچ وقت زندگی من، زندگی دیگر موجودات را تهدید نکرد. وقتی در وادی عاشقان وارد شدم، این عشق شکوفا شده در من، هزاران برابرش به من برگشت داده می شد. من دیگر عاشق شده بودم. در خدمت کل هستی در آمده بودم. رسالتی قوی در من به وجود آمده بود. آگاهی متعالی به درونم جاری شده بود. من دیگر من نبودم و به خدمتگزاری هستی فراخوانده شده بودم. سالهای متمادی در نمایندگی کانون انسان پاک، زمین پاک در تبریز با شعار های لطفا به نجات سیاره مان کمک کنید ؛ گیاهخوار باشیم ، حامی محیط زیست باشیم ، تا سیاره مان نجات پیدا کند و در نهایت با شعار بین المللی وگان باشیم و صلح بیافرینیم فعالیت داشتم. تا اینکه در سال ۱۳۹۶ انجمن تغذیه طبیعی وگیاهخواری آذربایجان شرقی را به شماره ثبت ۳۵۴۲ تاسیس کردیم و عاشقانه و بلاشرط در این مسیر گام برداشتیم. از مهم ترین اهداف انجمن ارتقا دانش عمومی وکمک به تغییر باور مردم در ارائه الگویی سالم از مواد غذایی گیاهی و حفاظت از تمامی گونه های حیات است. این بود که دوستان عزیزم معصومه عطاری با ویراستاری دکتر مجتبی ولی بیگی از اعضای انجمن کتاب حاضر را تهیه کرده و با همکاری انتشارات مهرسمان اقدام به نشر و چاپ آن نمودیم.

در این کتاب تلاش شده است تا ارزش و اهمیت یک رژیم غذایی سالم گیاهی در طی 21 روز به صورت ساده و روان به همراه دستورهای غذایی سالم گیاهی برای علاقمندان برای اینکه در طول این چالش و بعد از آن مورد استفاده قرار دهند، شرح داده شده است. این کتابی مفید برای کسانی است که تصمیم گرفته اند تا رژیم غذایی صلح آمیز، سبز و سالمی را در زندگیشان اتخاذ کرده و علاوه بر داشتن بدنی سالم، پرنشاط، پرانرژی و وجودی آرام، در هماهنگی با طبیعت زندگی کنند.

با احترام
اردیبهشت 1399
رحیمه عزیززاده
مدیر انجمن تغذیه طبیعی و گیاهخواری آذربایجان شرقی

این کتاب را از طریق لینک زیر می توانید دانلود کنید:

تغذیه سالم گیاهی در 21 روز- معصومه عطاری

This post is also available in: English