جلسه هم افزایی اعضای انجمن جهت حضور در نمایشگاه بین المللی محیط زیست

دوستان ؛
ما وگان ها میخواهیم به مسئولین و مردم نشان بدیم که گوشت خواری و دامداریهای صنعتی چقدر میتونن نجات زمین از گرمایش جهانی را از محالات کنند واینکه در همین راستا، ،وگان بودن و گیاهخوار شدن ،چقدر کمک شایانی در پیشبرد اهداف دولتها وسازمانها برای نجات زمین میکند در نمایشگاه بین المللی محیط زیست که 21 امین دوره آن است، شرکت کنیم. از همه دوستان وگانی که بخاطر نجات کره زمین از گرمایش جهانی و داشتن محیط زیستی سالم همراه با صلح، وگان شده اند و ایده یا نظری در این زمینه دارید، لطفا اعلام حضور کنند و اگر بروشور و مقاله ی به روز یا فیلمی در این مورد که بتونه آگاهی مردم را بالا ببره  را دارید که میخواهید در مکان و فضای مناسب ارائه بدید، امکان برگزاری کارگاه در حاشیه نمایشگاه فراهم است. همچنین برای کمک در غرفه یمان منتظر اعلام امادگی تان هستیم. لطفا این پنل و جزئیاتش را مطالعه کنید ببینید در کدام حوزه و زمینه ای میتونید کمک کنید.

بیست ویکمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست تهران در مصلای بزرگ تهران  در روز های 13 تا 16 اسفند ۱۴۰۲  از ساعت ۸ صبح الی ۵ بعداز ظهر برگزار خواهد شد.

فایل پی دی اف معرفی اهداف نمایشگاه و محورهای آن در لینک زیر برای اعضای انجمن تغذیه طبیعی و گیاهخواری آدربایجان شرقی و همه همراهان گرامی قرار داده شده است. منتظر حضور گرم تان هستیم.

نمایشگاه محیط زیست

 

 

دوستان ، ما در انجمن تغذیه طبیعی و گیاهخواری آذربایجان شرقی در غرفه D24 نمایشگاه بزرگ محیط زیست واقع  در مصلی بزرگ  تهران از تاریخ ۱۳  الی ۱۶ اسفند از ساعت ۹ صبح الی ۱۸ بعدازظهر منتظر حضور سبزتان هستیم
✨🕊🌱💚🌱🕊✨

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *