چرا این مزرعه گاو گوشتی تگزاس به یک پناهگاه وگان تبدیل شد؟

زمانی که تامی، همسر رنه کینگ سونن از او خواست از یک بچه گوساله دو ماهه به نام رودی گرل مراقبت کند، او امیدوار بود که این روند باعث شود او بخواهد همسر یک دامدار «خوب» باشد. در عوض، این زن و شوهر را در مسیر فعالیت‌های گیاه‌خواری سوق داد و مزرعه‌ای را که نسل‌ها در خانواده او بود به پناهگاه نجات حیوانات تبدیل کرد.

کینگ-سونن در سال 2009 به مزرعه سونن نقل مکان کرد. تقریباً بلافاصله، او “عاشق” گاوها شد. او نام آنها را می گذاشت و مرتب با آنها صحبت می کرد و آواز می خواند. او در سال 2010 شروع به غذا دادن با بطری به Rowdy Girl کرد و مراقبت از گوساله به او کمک کرد تا بقیه گاوها را از طریق یک لنز جدید ببیند. اما این گاوها برای کشتار به فروش می‌رفتند و او با دیدن آنها در تریلرها احساس «آشکار» کرد.

همه چیز یک روز در سال 2014 تغییر کرد. او ویدیوی دکتر ملانی جوی در مورد کارنیسم را تماشا کرد و برای اولین بار یک بشقاب گوشت را به صورت حیوانات مرده خرد شده دید. او به Plant Based News (PBN) می گوید: «در همان روز من وگان شدم. و این تصمیم مرا با اشتیاق و عزم زیادی به جلو سوق داد تا مزرعه گاوهای کارگری خود را به یک پناهگاه تبدیل کنم.

انتقال
تامی موافقت کرد که به تجارت پایان دهد، و پیشنهاد کرد گاوهای باقی مانده را بفروشد و این کار را پایان دهد. با این حال رنه به او پیشنهاد داد که گاوها را از او بخرد تا بتواند پناهگاهی ایجاد کند.

او سپس یک کمپین تامین مالی جمعی برای جمع آوری پول راه اندازی کرد که تا ماه مه 2015 تامین شد. چهار سال بعد، پس از اینکه مزرعه تحت تاثیر سه حادثه سیل قرار گرفت، آنها به مکان جدیدی در ویلدر، تگزاس نقل مکان کردند.

اکنون بیش از 130 حیوان مزرعه در این پناهگاه زندگی می کنند که همگی از کشتار نجات یافته اند. آنها علاوه بر گاو، جوجه، اسب، اردک، خوک، بز، گوسفند، الاغ و یک بوقلمون به نام سیلی دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *