وگان ها حیوانات مرده را در مراسم یادبود لندن در بغل شان نگه داشتند – دلیل این امر چیست

گروهی از فعالان حیوانات جان باخته بعنوان نمادی از استثمار انسانی در بغل نگاه داشتند.

 

یکشنبه گذشته (۲ ژوئیه ۲۰۲۳)، من یکی از ۸۵ گیاه‌خواری بودم که در Marble Arch در مرکز لندن گرد هم آمدند تا یاد حیوانات غیرانسانی بی‌شماری را که به دست انسان‌ها کشته شده‌اند را گرامی بدارند: هانا بلیک.

مراسم یادبود We Stand For The Animals رویدادی سالانه است که به حیواناتی که جامعه از آنها دور می‌شود، توجه می‌کند. به عنوان یک گونه، ما سالانه 80 میلیارد حیوان خشکی – و دو تریلیون ماهی – را برای غذا می کشیم. ما روی بیش از 100 میلیون آزمایش می‌کنیم و بسیاری دیگر را به اسارت به عنوان اشیایی که برای سرگرمی خود استفاده می‌کنیم محدود می‌کنیم. مقیاس رنجی که ما تحمیل می‌کنیم تقریباً غیرقابل درک است، اما اکثریت قریب به اتفاق مورد توجه عموم قرار نمی‌گیرد. صنایعی که از حیوانات بهره برداری می کنند اغلب از دید عموم پنهان هستند و بسیاری از مردم عمداً از یادگیری حقیقت اجتناب می کنند.

مراسم یادبود یکی از روش هایی است که از طریق آن فعالان این رنج را به مردم نشان می دهند. هانا بلیک، بنیانگذار We Stand For The Animals، علاوه بر گرامیداشت و عزاداری درگذشتگان، واقعیت صنایع استثماری را نیز با سخنرانی خود یا دآوری کرد.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *