برند وگان 4 بار در جوایز بین المللی پنیر و لبنیات برنده شد

برند وگان 4 بار در جوایز بین المللی پنیر و لبنیات برنده شد
GreenVie Foods در کنار محصولات لبنی مورد تقدیر قرار گرفته است

یک برند پنیر وگان چهار جایزه را در چندین دسته در جوایز معتبر بین المللی پنیر و لبنیات (ICDA) به خانه برده است.

GreenVie Foods یک برند مستقر در قبرس است که طیف وسیعی از پنیرهای جایگزین روغن نارگیل را در اختیار دارد. اینها عبارتند از سبک یونانی، چدار، گودا، موزارلا و غیره.

یکی از جوایزی که برنده شد، “بهترین پنیر در بخش پنیر فرآوری شده” بود. برای این منظور، این برند در کنار محصولات لبنی و وگان نامزد شد.

سازندگان همچنین سه جایزه دیگر در بخش‌های وگان دریافت کردند، از جمله: بهترین فتا وگان (سبک یونانی)، بهترین برش‌های پنیر گیاهی (برش‌های طعم چدار)، و بهترین پنیر گیاهی برای پیتزا (بلوک سبک موزارلا).

 

این محصولات آن فاقد لبنیات، لاکتوز، سویا، آجیل، گلوتن و روغن پالم است. پنیر وگان اغلب در بین عموم مردم شهرت منفی دارد، اما تعداد فزاینده‌ای از برندها وجود دارند که نشان می‌دهند در رضایت مصرف‌کننده، بهتر از حد لبنیات هستند.

ماریا پالمه، مدیر عامل و موسس این شرکت در بیانیه ای گفت: “ما از دریافت این افتخارات هیجان زده هستیم.” همانطور که آنها تعهد تزلزل ناپذیر ما را برای تولید پنیر گیاهی با کیفیت بالا  تأیید می کنند. آنها همچنین به عنوان شاهدی بر کار سخت تیم ما برای قادر ساختن مصرف کنندگان در سراسر جهان برای پذیرش یک زندگی پایدارتر بدون به خطر انداختن طعم و مزه عمل می کنند.

رشد مصرف پنیر وگان

چند سال پیش، پنیر وگان یک محصول فوق‌العاده خاص بود که تنها در قفسه‌های پشتی چند فروشگاه مواد غذایی سالم یافت شد. در حال حاضر، به وفور در سوپرمارکت های مختلف در سراسر جهان در دسترس است.

ارزش بازار پنیر وگان در سال 2022 2.24 میلیارد دلار بود و پیش‌بینی می‌شود تا سال 2030 به 5.63 میلیارد دلار برسد. محبوبیت فزاینده جایگزین‌های لبنی با رشد گیاه‌خواری و همچنین درک بیشتر اخلاقی همراه شده است. هزینه های زیست محیطی صنایع لبنی نیز بر این امر اثر گذار بوده است.

گاوهایی که برای لبنیات بزرگ می شوند در مزارع به شدت رنج می برند. برای تولید شیر ابتدا باید نوزادی به دنیا بیاورند. اما برای اینکه انسان شیر او را بنوشد، کودک او نمی تواند آن را بنوشد. این بدان معنی است که گوساله ها اغلب ساعت ها پس از تولد از گاو گرفته می شوند. آنها یا خودشان برای لبنیات بزرگ می شوند، گلوله می خورند یا به صنعت گوشت گوساله فروخته می شوند. هنگامی که یک گاو “مصرف شده” در نظر گرفته شد (تولید شیر کافی نداشت)، او به کشتارگاه فرستاده می شود.

صنعت لبنیات همچنین از نظر زیست محیطی مخرب است و به انتشار گازهای گلخانه ای، جنگل زدایی، از بین رفتن تنوع زیستی و آلودگی آب کمک می کند. مشخص شده است که لبنیات به طور قابل توجهی برای کره زمین بدتر از جایگزین های گیاهی هستند.

 

COLOGNE, OCTOBER 2019: Vegan cheese and sausage from Veggiworld at the ANUGA Food trade fair

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *