به کشاورزان آلمانی مشوق هایی برای دور شدن از پرورش خوک ها ارائه شده است

کشاورزان آلمانی مشوق هایی برای دور شدن از پرورش خوک ها ارائه شده است

مصرف گوشت در آلمان امسال به پایین ترین حد خود رسید.

کشاورزان ایالت نیدرزاکسن در شمال غربی آلمان برای دور شدن از پرورش خوک حمایت خواهند شد زیرا این کشور به دنبال تنوع بخشیدن به بخش کشاورزی خود است.

برنامه ترویج سرمایه گذاری کشاورزی (AFP)، که از طریق اتاق کشاورزی نیدرزاکسن اداره می شود، درخواست های مالی را از کشاورزانی که به دنبال حمایت برای کسب و کار خود هستند، می پذیرد. قوانین جدید به این معنی است که پرورش دهندگانی که گله‌های خوک خود را کاهش می‌دهند یا به طور کلی پرورش خوک را ترک می‌کنند، دسترسی ترجیحی به بودجه خواهند داشت.

وزیر کشاورزی میریام استودته در بیانیه ای (ترجمه شده از آلمانی) گفت: شرکت های پرورش خوک در حال حاضر با عدم اطمینان اقتصادی زیادی روبرو هستند – به ویژه به دلیل کاهش تقاضا برای گوشت خوک. بنابراین من می خواهم به شرکت هایی که مایل به تغییر برای ایجاد پایگاه های جایگزین هستند کمک کنم. با AFP، ما اکنون در حال اجرای یکی دیگر از اجزای مهم برنامه متنوع سازی خود هستیم.»

برنامه‌های تأمین مالی با استفاده از یک سیستم امتیازدهی با توجه به نسبت ظرفیت خوک‌داری که از بین می‌رود، رتبه‌بندی می‌شوند. کشاورزانی که بخواهند ظرفیت خود را حداقل به نصف کاهش دهند، در درخواست خود پنج امتیاز تعلق می گیرد، در حالی که به کسانی که می خواهند به طور کامل از پرورش خوک خارج شوند، 10 امتیاز دریافت خواهند کرد.

AFP همچنین بر حفاظت از محیط زیست و آب و هوا و همچنین بهبود مسکن برای حیوانات پرورشی تمرکز دارد.

مارتین بومن، مدیر ارشد سیاست‌گذاری و کمپین‌ها در Feedback، گفت: «این یک مثال عالی از ایجاد یک انتقال عادلانه برای دامداران است، که برای اطمینان از تغییر به سمت رژیم‌های غذایی گیاهی با گوشت کمتر برای همه منصفانه است.». “الگویی برای اروپا که باید دنبال شود.”

وضعیت پرورش خوک در آلمان
نیدرزاکسن مدتهاست که یک تولید کننده بزرگ گوشت خوک بوده و یک سوم کل گوشت خوک در آلمان را تامین می کند. در پایان سال 2022، این ایالت 7.1 میلیون خوک داشت – اگرچه این کمترین تعداد در یک دهه است.

اکنون هزینه های زیست محیطی آنقدر شدید شده است که نمی توان نادیده گرفت. آبراه های محلی به طور جدی در اثر پخش کود اضافی در زمین های کشاورزی آلوده می شوند. مشخص شده است که سطوح آمونیاک در اولدنبورگ جنوبی بیش از دو برابر حد بالای ایمن برای محیط زیست است.

کاهش تقاضا برای گوشت خوک، قیمت پایین و ممنوعیت صادرات از چین به دلیل شیوع تب خوکی آفریقایی در آلمان، این بخش را مجبور به انقباض کرده است. تلاش برای مقابله با تخریب محیط زیست و انتشارات آب و هوا مانند قوانین جدید بودجه AFP به کاهش بیشتر آن کمک خواهد کرد.

بسیاری از خوک ها در آلمان به صورت فشرده پرورش می یابند. یک قصاب و بازرس سابق مواد غذایی شرایط را “فاجعه بار” توصیف کرده اند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *