غرفه انجمن تغذیه طبیعی آذربایجان شرقی در نمایشگاه گل و گیاه بین المللی تبریز

انجمن تغذیه طبیعی و گیاهخواری آذربایجان شرقی در سیزدهیمن نمایشگاه بین المللی گل و گیاه تبریز که 9 الی 13 اردیبهشت 97 در تبریز برگزار شد با برپایی یک غرفه حضوری فعال داشت.
انجمن تغذیه طبیعی و گیاهخواری آذربایجان شرقی مثل همیشه با طراوتِ بی نظیرِ گل ها و گیاهانِ این نمایشگاهِ زیبا همراه شد و در غرفه ۲۳۱ سالن شهریار، اطلاع رسانی خود را در مورد فواید تغذیه سالم گیاهی وِگان وارگانیک و مضررات گوشتخواری و ارتباط آن با انواع بیماری ها، گرمایش جهانی و برهم خوردن وضعیت اکوسیستم جوی سیاره مان انجام داد.
در پایان نمایشگاه، یک تندیس یاد بود از طرف آقای دکتر حبیب ماهوتی، مدیر عامل نمایشگاه به انجمن تغذیه طبیعی آذربایجان شرقی اهدا شد.

نمایشگاه بین المللی گل و گیاه تبریز نمایشگاه بین المللی گل و گیاه تبریز نمایشگاه بین المللی گل و گیاه تبریز نمایشگاه بین المللی گل و گیاه تبریز نمایشگاه بین المللی گل و گیاه تبریز نمایشگاه بین المللی گل و گیاه تبریز نمایشگاه بین المللی گل و گیاه تبریز نمایشگاه بین المللی گل و گیاه تبریز نمایشگاه بین المللی گل و گیاه تبریز نمایشگاه بین المللی گل و گیاه تبریز نمایشگاه بین المللی گل و گیاه تبریز نمایشگاه بین المللی گل و گیاه تبریز

This post is also available in: English

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *