مطالعه نشان می دهد که 93 درصد از اخبار آب و هوایی به اثر فارم های حیوانات اشاره نمی کنند

بسیاری از مردم از تأثیر سیستم غذایی معمول ما بر محیط زیست بی اطلاع هستند

طبق آخرین تحلیل‌ها، سازمان‌های خبری بزرگ هنگام پوشش محتوای آب و هوا، تأثیری را که سیستم‌های غذایی ما بر محیط ‌زیست می‌گذارند را نادیده می‌گیرند. بررسی 1000 مقاله نشان داد که اکثریت قریب به اتفاق – 93 درصد – به اثر فارم های دام اشاره ای نکرده اند. این تحقیق کیفی که توسط Faunalytics و سازمان خبری غیرانتفاعی Sentient Media هدایت می‌شود، در مورد درک عمومی از نقشی است که دامداری در بحران آب و هوا ایفا می‌کند. در این این تحقیق یک غفلت آشکار از مساله ای مهم خود را نشان داده است.

 

این گزارش با عنوان «فارم های حیوانات قطعه گمشده در پوشش رسانه‌ای تغییرات آب و هوایی است»، مقالات اقلیمی منتشر شده توسط 10 رسانه اصلی خبری مانند وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز را بررسی کرده است. تجزیه و تحلیل نشان داد که تنها هفت درصد از مقالات به کشاورزی دام اشاره کردند. علاوه بر این، اکثر این مقالات به جای تأثیری که دام بر محیط‌ زیست می‌گذارد، بر تأثیر آب و هوا بر دام‌ها (مانند کشاورزان مجبور به فروش زودهنگام حیوانات برای کشتار زودهنگام به دلیل افزایش دما) متمرکز شده‌اند.

 

 

مقالات مربوط به آب و هوا بر جنبه هایی مانند معدن، تولید و تولید انرژی (که در 68 درصد مقالات ذکر شده است) و سوخت های فسیلی (در 53 درصد ذکر شده است) بیشتر تمرکز دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *