وگانیسم در آلمان رو به افزایش است

وگانیسم در آلمان رو به افزایش است
بر اساس تحقیقات سوپرمارکت های زنجیره ای Veganz، تعداد وگان ها در آلمان بین سال های 2016 تا 2020 به 2.6 میلیون نفر (3.2 درصد از جمعیت) دو برابر شده است. حدود 10 درصد از آلمانی ها گیاهخوار هستند.

آلمانی‌ها نیز از زمان شروع رکوردها در سال 1989، کمتر از هر زمان دیگری گوشت می‌خورند. داده‌های وزارت کشاورزی آلمان نشان می‌دهد که مصرف گوشت به 52 کیلوگرم (115 پوند) برای هر نفر در سال 2022 کاهش یافته است. در سال 2017، این مقدار 61 کیلوگرم (134 پوند) بود.

یک مطالعه اخیر نشان داد که آلمان بالاترین فروش شیر گیاهی و بیشترین پتانسیل بازار را برای جایگزین های بدون لبنیات در بین شش کشور اروپایی تجزیه و تحلیل شده دارد.

به نظر می رسد جوانانی که نگران بحران آب و هوا هستند به این تغییر رژیم غذایی در آلمان کمک می کنند. همچنین به نظر می رسد که دولت آلمان نسبت به بسیاری از دولت های دیگر در مورد اقلیم و اثرات زیست محیطی دامپروری اطلاعات بیشتری دارد. دولت فدرال یک استراتژی غذایی را در دسامبر 2022 تصویب کرد که نیاز به خوردن گوشت کمتر و بیشتر غذاهای گیاهی را برای رسیدگی به مسائل بهداشتی و پایداری در بر می گیرد.

در نیدرزاکسن، مقررات جدید در AFP همچنین تأمین بودجه را برای تولیدکنندگان میوه و سبزیجات آسان‌تر می‌کند، زیرا آنها «به خودی خود بهبود کافی در حفاظت از محیط‌زیست و آب و هوا ایجاد می‌کنند».

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *